woensdag 1 oktober 2014

Truitje gehaakt

Ik heb er lang over gedaan over dit projekt (truitje), maar nu is hij eindelijk klaar...!
 
 
 
Ik ben aan dit truitje beneden beginnen haken met dit patroon, dit was echter geen goed idee, want waar de armgaten moesten komen met het mouwtje zat ik vast... heel veel geprobeerd, maar het wilde maar niet lukken (dat meerderen en het patroon dat nog moest kloppen)
Uiteindelijk met een ander patroon verder gegaan, de zomer top vertaald door Gea van der Zwaag. Na de mouwtje, heb ik de beide stukken trui aan elkaar gezet... je kan het zien aan de naad, en dat de twee delen in een verschillende richting gehaakt zijn...
Voor mij stoort het niet... ik vond het zonde om het stuk wat ik al gehaakt had, weer helemaal uit te halen.
De afwerking... mouw boordjes en boordtje beneden, daar heb ik het patroon van de zomertop aangehouden.
Ik ben zeer tevreden met mijn truitje... al kon ik het niet meer showen terwijl ik het aan had... zat veel te strak met dat zwangere buikje van me...!!!
Dat wordt volgende zomer van dit leuke truitje genieten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten