dinsdag 28 april 2015

Suikerboontjes... met gehaakte hangers, sfeerlichtjes en potlood/pen loom beestjes...!!!

De vorige maanden druk in weer geweest om een mooie suikerbonen boom te maken (in België worden er suikerboontjes gegeven bij de geboorte hé).
Ik heb een deel tas/sleutelhangers gemaakt, samen met mijn zusje sfeerlichtjes met een boodschap gemaakt... en dan samen met mijn ventje potlood beestjes geloomd.
Het resultaat mocht er zijn...!!! Ik ben er super trots op...


Zo zag het geheel eruit...

Hand met baby... deze heb ik gehaakt voor de beide meters van Jens...
Het is een patroon van Zwaantje Heerlien- v . d . Wijngaarden en je kan het vinden op haar blog.

Sfeer waxine lichtje... de tekst heeft mijn zusje erop geëtst...
"Als verlangen waarheid wordt, is geluk compleet."
Het waxine lichtje... is met de servetten techniek gepimpt...
Als het lichtje brandt, kan je ook de mooie tekst beter zien.


De houten trein heeft Thibo vorig jaar op school gemaakt voor vaderdag... 
de beestjes op de pennen en potloden zijn geloomd

Potje ge(h)maakt voor het personeel van materniteit en ééntje voor het team van het fertiliteits centrum...
3 hartjes... die staan voor papa, mama en de baby

De links naar de patroontjes van de tas/sleutelhangers heb ik in vorige blogberichten al eens geplaatst.


 Voor de bezoekers van de wijkwerking waar ik vrijwilligers werk doe, had ik vlindertjes gehaakt, met een kaartje eraan... en een grote doos met suikerboontjes was er voorzien...!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten