maandag 15 januari 2018

Unieke handgemaakte kaarsen

Nu het haken niet meer goed lukt, mijn andere hobby weer opgepakt... kaarsen gieten...!!!
Ik was de gewone kaarsen vormen (standaard wat je overal kan kopen) een beetje beu, dus mijn ventje ook maar aan't werk gezet. 
Hij heeft voor mij, unieke kaarsen mallen gemaakt. En ik..., ik.. giet de kaarsen...!
TEAMWORK MAKES DREAMWORK


Twee baby hoofdjes gieten




Dit zijn standaard vormen (de hartjes en andere roze kaars)





Ook deze kaars is een standaard vorm


De volgende kaars gaat een doodskop (skull) worden... mijn ventje heeft de mal al bijna klaar..!
Spannend weer... :)


wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

  1. Kimberley De smedt4 juli 2018 om 21:59

    Maak je ook kaarsen op bestelling?
    Zijn echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry zie nu pas jou reactie... ik maak ze ook op bestelling

      Verwijderen