vrijdag 7 januari 2022

Hayley's unbeLEAFable Scarf

Meegedaan met een CAL,  Hayley's unbeLEAFable Scarf van Wendy Rademaker van Haakwerkje. 

Met deze prachtige puntsjaals als resultaat.

Het garen wat ik gebruikte is Saskia Lurex (wibra)

Eentje voor mijn vriendin... ik heb goed moeten doorhaken om hem op tijd klaar te krijgen, en hem met nieuwjaar te kunnen geven... is gelukt... 
missie geslaagd... ze is er heel bij mee.


En twee voor mezelf... ook ik ben er blij mee...


Ik was begonnen aan een patroon van Esther Meijer, "Puny Forest" met de rest bollen van mijn vorige truien, maar helaas garen tekort voor de mouwen.
Na een zoektocht van meer dan 2 maanden heb ik het opgegeven (na het ontvangen van verkeerde kleur), en heb ik de trui weer uitgehaald. Met het bruine garen, heb ik iemand kunnen verder helpen wat ook op zoek ernaar was...en met de grijze en verkeerde kleur (blauw/grijze) de puntsjaals gehaakt.


Zo is het restgaren ook weer opgebruikt... en mooie sjaals erbij...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten