zondag 18 augustus 2013

Suikerboontjes Thibo

 Ik heb er destijds (bijna 8 jaar geleden) heel erg veel tijd ingestoken; maar het eindresultaat mocht er wezen. Ik was met de kids van een vriendin, scooby doo draadjes aant knopen. Gewoon een dikke knoop maken en dan de scooby doo knoopjes leggen... uiteindelijk werd het dan zo'n lange draad (wat maar saai was).
Ik dacht hier kan je vast meer mee... en ja hoor... enkele dagen later knoopte ik een mannentje, maakte er een sleutelhanger van... het ideale geschenk voor bij de suikerboontjes.
 
Ik was uitgerekend om tussen kerst en nieuwjaar te bevallen. Dus waarom geen kerstboom met de suikerboontjes. De lichtjes laten branden en ik had mijn eigen kerstboom in m'n ziekenhuis kamer.
Het was er super gezellig geworden met deze boom... :-)
Mijn zoontje is uiteindelijk geboren op 1 januari 2006 om 0h.59

Dit was toch wel de mooiste kerstboom ooit voor me...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten