zaterdag 19 oktober 2013

Mutsen gehaakt... en een Nijlpaardje...!!!

We zijn klaar voor de winter... na de colsjalen voor mijn ventje, mijn zoontje en voor mezelf... nu ook mutsen gehaakt.


De ridder mutsen (Sir Knight Helmet), één voor mijn zoontje en de andere voor mijn ventje.
Het patroon kan je hier vinden.
Minion mutsen (verschrikkelijke ikke), één voor mijn zoontje Thibo, de andere voor zijn neefje Kilyani. Het gratis patroon van de minion muts vind je hier.




Voor het eerst mutsen geh(m)aakt... ben heel tevreden met het resultaat, en mijn ventjes ook...!!!  :-) :-) :-)

Thibo knuffelt met het nijlpaard Happypotamus... mijn eerste african flower dier... Het patroon van Heidi Bears kan je hier vinden.



 Wat zal deze Hippo geknuffeld worden hier... Thibo vind hem te gek... op naar het volgende dier...!!!

5 opmerkingen:

  1. Je wordt elke keer beter en handiger met haken schatje!!!
    Doe zo maar verder lieverd!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je schatje voor de coole muts!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dit je volger bent geworden van elfi-jo.blogspot.com!
    En wat heb jij een stoere ridders om je heen......GAAF!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In "OVER MIJ" heb je een hele mooie uitspraak die ik van jou heb GEJAT en op een kaart gezet!
    Wat ben ik erg hé? Heb ik een nieuwe volgester en maak er gelijk misbruik van!
    Beschouw het maar als een KOMPLIMENT!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is ook zo waar die spreuk hé... en ja... ik geniet van elk moment...!!!

      Verwijderen