donderdag 3 oktober 2013

Nog twee colsjalen klaar...

Weer een colsjaal klaar... deze is voor mijn lieve schat...!!!
 
 
 
Mijn ventje zal het lekker warm hebben deze winter... !!!   :-) :-)
 
Ik heb het zelfde patroon gebruikt als de colsjaal van mijn zoontje die ik al eerder op mijn blog postte,met een linkje naar het patroon. Voor deze colsjaal heb ik Fenna garen van de wibra gebruikt.
 
 
En ook voor mezelf eindelijk een colsjaal klaar... :-)
 

 
Deze colsjaal heb ik ook met het "Fenna" garen van de wibra gemaakt.
Het patroontje kan je hier vinden.
 
Ik heb hem niet in't rond gehaakt, maar in de andere richting gemaakt, gewoon als een sjaal... en nadien de uiteinde samengehaakt, zodat het een colsjaal werd.
Zit goed, prikt niet... en lekker warm hé...  :-)  :-)  :-)

 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Is een mooie sjaal. En ziet er lekker warm uit.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je lieve schat!!!
    Lekker warm voor de winter!!!
    Mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat leuk... eindelijk eens een reactie te lezen over één van mijn creaties... leuk dat mijn creaties bekeken worden... dit maakt me blij...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie colsjaals, helemaal klaar voor de winter, al mag die nog effe wegblijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen