woensdag 19 maart 2014

African flower neushoorn Thandi

Ook nog een african flower dier gemaakt... deze keer de neushoorn Thandi... het is een koop patroon van Heidi Bears en dat kan je hier vinden.
 
Ik heb eerder al het nijlpaardje gemaakt, zie eerder blogbericht.

Het was weer superleuk om dit mooie dier te maken.
 
 
In opdracht van mijn 8 jarig zoontje heb ik een lapje moeten haken voor de verjaardag van mijn ventje... Thibo had een idee in zijn hoofdje, geel met rood en met een hartje...
en er moest " I LOVE YOU" bij staan.

 
Maar wat kon mij ventje nu met een lapje doen??
? Hij was er wel blij mee... en dat kleine ventje super trots dat zijn mama dit gemaakt had, in opdracht van hem.
Voor het "I LOVE YOU" lapje hebben uiteindelijk een bestemming gevonden... ik heb het vastgezet op de hoes van mijn ventje zijn keyboard.
En Thandi heeft ook een plaatsje op het keyboard gekregen.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten