woensdag 19 maart 2014

Gehaakte zomer mutsen

Op 14 feb. Valentijn was mijn zus jarig... haar 10 jarig huwelijk mocht ze die dag ook vieren.
Ik had een leuk cadeau in elkaar gefreubelt... en ze was er heel blij mee...!!!
 
 
Ik heb van 2 handdoeken een hartjes gemaakt...
en daar dan wat verzorgings producten (body butter, douche gel, bruisbal,...) bij gedaan.
 
 
Er zat nog meer in haar pakketje... gehaakte zomer mutsen en een hartjes sleutelhanger.
 

 
Het patroon voor de muts kan je hier vinden.
Het patroontje van het dubbele bloemetje kan je op de blog van grietjekarwietje vinden.
 

 
 
Het patroon van het hartje, wat ik ook al eerder eens maakte (en postte) vond ik op de blog van sparkelz-creatief.
Het patroontje van de gele bloem (laatste foto) kan je hier  hier downloaden.
 
Mijn zus was heel blij met haar cadeau'tjes... ze draagt de mutsen heel vaak, ze passen ook zo goed bij haar hé... :-) :-)  :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten